SimTime

Alla inlägg under december 2012

Av simstime - 15 december 2012 11:03

(Nej, jag har inte varit i Kina utan mina simmar...)

 

Min sim besökte Kina för någon dag sen. Det är så vacker där så jag tog lite kort som jag tänkte visa upp här i bloggen. Har inte redigerat NÅGON bild!

     

 

Vill ni att jag tar kort i Frankrike och Egypten också?

    

Av simstime - 15 december 2012 10:59

Hej!

Idag tänkte jag skriva lite om den nya sporten, eller underhållningen FOTBOLL PÅ THE SIMS 3 ÅRSTIDER!!

Det har vi alla längtat efter, eller?

 

Man kan skjuta straffar mot målet.

   

Dålig målvakt, hehe..


 

Av simstime - 7 december 2012 17:42

Satt och gjorde en ny sim till mitt nya och lyxiga hus som det kommer bilder på sen :)

 

 

Av simstime - 3 december 2012 17:12

                                                                                         (Detta inlägg kommer vara fullt med bilder)

Hejsan! Nu ska jag visa (INTE ALLA)hår och kläder som kommer med årstider.

Om jag skulle visa alla i 3 färger så skulle detta inlägg vara aslångt! ( Jag tog bilder på typ alla kläder så det tog en stund)

Så jag kommer INTE visa alla hår och kläder i alla färger, det kommer ju utklädningskläder, dom visar jag inte.

Idag kommer jag visa på tjejerna.

 

 

Vi börjar med barnkläderna! ( det finns nya kläder till småbarn, men har inte tagit kort på dom, så om ni gärna vill se dom får jag ta kort på dom sen)

 

Hår:

 

 

Kläder:

 

 

   


 

Vuxen:

                

Hoppas ni fick en liten titt på några av kläderna som tjejerna kan ha!

 

 

Av simstime - 3 december 2012 14:15

Hejsan! Igår berättade jag lite om Årstider, vill ni veta något mer?

Isåfall vad vill ni veta? 

Lite mer om festivalerna? Högtiderna? Alla nya kläder?

  

Eller kanske vill ni veta något om dom andra expansionspaketen?

 


Av simstime - 2 december 2012 18:55

Hejsan!

I det nya expansionspaketet årstider så kommer det med olika festivaler vid olika årstider, och om man handlar i dom olika matstånden så finns det ny mat och som aldrig har funnits i sims 3 spelet förut! Bland annat kaffe, läsk, varm choklad, lemonad, pumpapaj, pommes och mycket mer! Det ändras maträtter för varje årstider, så pumpapaj kommer till hösten och varm choklad kommer till vintern!

 

 

 


Av simstime - 2 december 2012 18:36


 


Vildblommorna kommer med expansionspaketet Årstider.

Blommorna växer ute i naturen på våren, sommaren och möjligtvis hösten. 

Om du vill få tag på vildblommor är mitt tips att kolla i parkena, nära din tomt eller kanske växer det på din tomt?

Jag hittade en blomma i Appaloosa Plains park!

  

 

Simmarna kan plockan in blommorna och sätta dom i en vas. Blommorna hittar du i din sims katalog.

    

Det finns olika sorters blommor, bland annat tusensköna! 

Dina simmar kan vara allergisk mot blommorna, så då får de en humöreffekt. Men man kan åka till sjukhuset och bli botad!


Hoppas ni fick reda lite på vad vildblommor är för något och vart man kan hitta dom!

 


Av simstime - 2 december 2012 08:23

Hej! Nu är vi inne i december månad! För att göra det lite ''juligt'' här på bloggen så ändrar vi design!

Det är ju lite sent att börja med någon kalender... Men jag och min kompis har börjat fundera att vi kanske ska börja med en berättelse? Ge oss förslag om vad vi ska skriva om så kommer det en berättelse innom kort!    

 

Liten bildbomb!


Glitter Words

Presentation


Välkommen till oss!
Här skriver vi om simsfusk, nerladdningar och massor annat om sims!

MEJLA OSS!

Våran mejladress:

simstimesmail.gmail.com

 

Så svarar vi så snabbt vi kan!

 

Simskram!

 

Veckans blogg!

Denna veckan tipsar vi om denhära bloggen!

KOLLA IN   HÄR

  

 

Fråga mig

18 besvarade frågor

You're not talking Swedish?

Skriv i våran gästbok! ♥

Omröstning

Ska ni köpa Universitetliv?
 Japp! :)
 Nja, vi får se.
 Nej.
 Det verkar inte kul! >:(
 Har redan gjort det! :D

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Regler

♥ Alla bilder som läggs upp på bloggen är tagna av oss om vi inte skriver att dom kommer någon annan stans.

♥ Var snälla mot varrandra i kommentarena.

♥ Ni får gärna tipsa andra om våra tips och trick, men om du vill skriva det på din blogg så fråga gärna först och skriv sedan att det var vår idé.

 

 

Cool Dark Blue Pointer Glitter

musik


Ovido - Quiz & Flashcards