SimTime

Direktlänk till inlägg 26 februari 2013

30 dagars!

Av simstime - 26 februari 2013 20:49





Dag 10

Visa dina favoritsimmar!

Okejj... Jag gör ju nya simmar hela tiden men om jag få välja några som jag blev nöjd med så väljer jag domhär! Ni har säkert sett bilderna förut för jag brukar visa simmarna för dem!


Men jag spelar inte med alla..


 

Blev så nöjd  :D




 

Älskar hennes outfit!





       

Såååå söt!



   

Hennes ansikte :)

Ögonfransarna! :O





   

Rosie, håller ni med om att hon är så fin?


     

Blev jättenöjd faktiskt!


    

Han blev jag också nöjd med! :D



Det var mina favoritsimmar! (några av dem.. :D)


Sen tycker jag om att spela i denhär familjen!

 

Amira och Samara heter dom om jag inte minns heeeeeelt fel! :D

De har en stor trädgård o bor ute på en ö. De är fattiga o jobbar som trädgårdsmästare.


Ha det bra!

 


 




 
 
alidy

alidy

27 februari 2013 17:46

Hej, det håret du har på den första simmen och på rosie var väldigt snyggt. KAn man ladda ner det isåfall vart?! "Sida"

http://alidy.bloggplatsen.se

simstime

27 februari 2013 18:02

Heej!
Asså vi tankar inte ner från sidor å så. Men om du har ett konto på thesims3.com så kan jag ge dig länken till simmen!
Just nu hittar jag den inte, men så fort jag hittar den så ska jag visa länken i ett inlägg!

Mvh SimsTime

 
Emilia

Emilia

1 mars 2013 17:04

Den första simmen var verkligen gullig i ansiktet! C:

http://Sims-emilia.bloggplatsen.se

simstime

1 mars 2013 17:32

Ja, jag blev verkligen nöjd med henne!
Tycker hon är supersöt också :)

Mvh SimsTime

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av simstime - 5 juni 2013 15:31

Hej, jag är med i Allt om sims tävling om att vinna DragonValley eller affischer! Kolla in detta HÄR!       Min Naturbild:   Min glädjebild:     Min frihetsbild:         ...

Av simstime - 23 maj 2013 13:46

Hej! Kom ni ihåg när jag skrev om denna familj? (kolla här vilka det är) Alla barn har flyttat hemifrån! De fick 6 stycken barn men två var jättekonstiga. Man kunde inte lyfta upp dem så man kunde inte mata dem elr så! Så socialarbetaren kom. Men h...

Av simstime - 23 maj 2013 13:42

Heeej :) Idag kände jag verkligen för att uppdatera!! Så idag tänkte jag visa er mitt sjukhus jag håller på att bygga! Jag visar lite bilder från några rum och utsidan :)   Sjukhuset :)         Bäbissalen :)     Sovrum    ...

Av simstime - 23 maj 2013 13:35

Hejsan! Nu kommer det bilder från mitt senaste spelande :)                 ...

Av simstime - 17 maj 2013 14:29

Hejsan! Nu tänkte jag uppdatera lite :) Till alla er beliebers där ute, en Justin Bieber tröja till era små simmar!     Bilden är från TSR - The Sims Resource    Du kan ladda ner den här! Du måste vara medlem på hemsidan!     ...

Glitter Words

Presentation


Välkommen till oss!
Här skriver vi om simsfusk, nerladdningar och massor annat om sims!

MEJLA OSS!

Våran mejladress:

simstimesmail.gmail.com

 

Så svarar vi så snabbt vi kan!

 

Simskram!

 

Veckans blogg!

Denna veckan tipsar vi om denhära bloggen!

KOLLA IN   HÄR

  

 

Fråga mig

18 besvarade frågor

You're not talking Swedish?

Skriv i våran gästbok! ♥

Omröstning

Ska ni köpa Universitetliv?
 Japp! :)
 Nja, vi får se.
 Nej.
 Det verkar inte kul! >:(
 Har redan gjort det! :D

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Regler

♥ Alla bilder som läggs upp på bloggen är tagna av oss om vi inte skriver att dom kommer någon annan stans.

♥ Var snälla mot varrandra i kommentarena.

♥ Ni får gärna tipsa andra om våra tips och trick, men om du vill skriva det på din blogg så fråga gärna först och skriv sedan att det var vår idé.

 

 

Cool Dark Blue Pointer Glitter

musik


Ovido - Quiz & Flashcards