SimTime

Alla inlägg den 14 april 2013

Av simstime - 14 april 2013 21:19

Hej!

Jag har laddat ner ganska mycket från Mod The Sims idag!

Jag hittade en supercool sak som jag laddade ner, ni kanske har tröttnat på dom vanliga gamla vita tallrikarna som finns i spelet... Jag har lösningen!!

Kolla in denna nedladdningen här!

Man måste vara medlem men det går snabbt att fixa!

   

 

Det finns fler tallrikar att välja om!

 

 


Av simstime - 14 april 2013 18:50

Jag vet att jag sa att jag skulle uppdatera i förmiddag men jag har faktiskt inte fått igång mitt sims :( 
Jag tror att min dator blev överhettad :/  Men nu fungerar det så jag ska spela en stund och snart blir det en uppdatering igen :D   

Av simstime - 14 april 2013 16:38

 

Hej! Jag laddade nyss ner lite från Mod The Sims och hittade ett kakfat med kaffekoppar till!

Bland kakorna fanns också damsugare och kanelbullar!

 

Såhär fint blev det när jag dukade med mina nya möbler också!

 

 

 


Av simstime - 14 april 2013 12:01

Just nu så har jag lite svårt att skriva för att jag kommer inte på något att skriva. (jag är kass på att komma på saker) Så jag ville bara säga att ni gärna får tipsa oss/mig om vad ni vill att vi/jag ska skriva om! xD (t.ex. fusk, tips, lite bilder, poser m.m.)
Men btw så kommer det ut lite fler inlägg från mig senare idag :)   

Glitter Words

Presentation


Välkommen till oss!
Här skriver vi om simsfusk, nerladdningar och massor annat om sims!

MEJLA OSS!

Våran mejladress:

simstimesmail.gmail.com

 

Så svarar vi så snabbt vi kan!

 

Simskram!

 

Veckans blogg!

Denna veckan tipsar vi om denhära bloggen!

KOLLA IN   HÄR

  

 

Fråga mig

18 besvarade frågor

You're not talking Swedish?

Skriv i våran gästbok! ♥

Omröstning

Ska ni köpa Universitetliv?
 Japp! :)
 Nja, vi får se.
 Nej.
 Det verkar inte kul! >:(
 Har redan gjort det! :D

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Regler

♥ Alla bilder som läggs upp på bloggen är tagna av oss om vi inte skriver att dom kommer någon annan stans.

♥ Var snälla mot varrandra i kommentarena.

♥ Ni får gärna tipsa andra om våra tips och trick, men om du vill skriva det på din blogg så fråga gärna först och skriv sedan att det var vår idé.

 

 

Cool Dark Blue Pointer Glitter

musik


Ovido - Quiz & Flashcards