SimTime

Alla inlägg den 3 januari 2013

Av simstime - 3 januari 2013 21:53

Blev grymt nöjd med ansiktet!

   

 

Av simstime - 3 januari 2013 21:24

Några av mina vänner ville veta lite fusk:


Motherlode - 50.000 simdaler


Kaching - 1.000 simdaler (tror jag stavade rätt)


help - många simsfusk kommer upp vid fuskrutan


testingcheatsenabled true - dra upp vänskapen med simmar, gör behoven statiska så man slipper mata dem osv och välja karrär.


buydebug - kan sätta ut saker i byggläget som inte finns annars.( man måste ha slagit in testingcheatsenabled true) 



Ge mig tips på fler fuskkoder om ni akn fler så skriver jag dom här sen!

 





Av simstime - 3 januari 2013 18:30

 

Rosie - Blå text

Beata - Rosa text

Moster -  Lila text

Chefen - Orange

 


Jag sprang till soptippen, jag tänkte göra vad som helst för att få tag på min gitarr. Jag gick bland alla sophögar och höll för näsan. Min förkyldning gjorde så att näsan rann hela tiden så jag var tvungen att snyta mig. Doktorn på sjukhuset hade sagt att efter sprutan så kommer jag inte bli förkyld mer detta året. Men höll det...?

 


Jag gick en bit bort och såg något sticka upp bakom en skrothög.


 

Min gitarr! Jag skulle precis greppa taget om min gitarr innan det kom en kille framför mig och sa.

- Du, den där ska jag ha!

Åhhhhhhh! Ilskan kokade innom mig. Det var väl denhär soptippen mamma åkte till? Eller har vi någon annan här i Sunset Valley?

Åh, jag tyckte att det såg ut som att han flinade till mig. Helst vill jag slå till han, men så gör man inte.

 

Jag sa till mig själv att han snart lämnar tillbaka den. Men det är ju i mina drömmar det.

 


Vet ni? Jag hade rätt, han ställde tillbaka gitarren och gick. Gissa om jag var glad! Jag tog gitarren i handen, hoppade in i taxin som jag nyss vinkade in och pustade ut.

 

Nu var jag hemma i värmen. Det plingade till på min iPhone och trodde det var moster som sa att hon snart skulle komma förbi med sin köttsoppa, inte den bästa soppan men om man var hungrig gick den ju ner i magen.

Men.. Det var inte moster, utan det var mamma! Resan hade blivit inställd progrund av vädret och att det faktiskt är julafton imorgon.

- Hej gumman! Jag har varit och köpt en julgran och kolla vad det ligger under....

- Hej! Åh paket!, sa jag snabbt och var redan och kollade på ettiketterna. Det var några paket där det stod mitt namn på.

 

 

- Du, vad sägs som att fira jul med moster och hennes nya kille?, sa mamma till mig.

- Visst, slipper vi sitta hela kvällen inne på snabbresturangen som vi brukar göra. Och prata med han den tråkiga i kassan, tänkte jag för mig själv och svarade sedan mamma med ett ''Ja, dom kan komma hit''.

 

När moster kom efter en stund så känndes det som mamma drog sig lite undan. Jag vet inte varför, men moster har blivit lite ''divig'' om man säger så sen hon blev ihop med en kille.

- Hej!, sa min moster som heter Seline.

- Hahaha, så litet du bor! Stackars lilla Beata, inte ska hon behöva växa upp här!, sa Seline och kollade flinande på min mamma.

- Jaja, men Beata trivs här.., stammade min mamma.

Åh vad jag tyckte synd om min mamma, för att få ut min ilska gick jag ut och spelade lite gitarr och testade dom nya ackorderna jag lärde mig på gitarrlektionerna.

   

 

Efter en stund kom hennes man och mamma började prata med han direkt.

- Mmmen, du är ju min chef! Och du är ihop med min syster!, utbrast Rosie.

 

- Oj, är du syster mmmed en av mina anställda..., sa Stiles, som chefen hette.

 

Hur ska denna julen fortsätta? Det får ni se i nästa avsnitt...

 




Av simstime - 3 januari 2013 14:15

Lite sen gott nytt års hälsning från mig :D      

Glitter Words

Presentation


Välkommen till oss!
Här skriver vi om simsfusk, nerladdningar och massor annat om sims!

MEJLA OSS!

Våran mejladress:

simstimesmail.gmail.com

 

Så svarar vi så snabbt vi kan!

 

Simskram!

 

Veckans blogg!

Denna veckan tipsar vi om denhära bloggen!

KOLLA IN   HÄR

  

 

Fråga mig

18 besvarade frågor

You're not talking Swedish?

Skriv i våran gästbok! ♥

Omröstning

Ska ni köpa Universitetliv?
 Japp! :)
 Nja, vi får se.
 Nej.
 Det verkar inte kul! >:(
 Har redan gjort det! :D

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Regler

♥ Alla bilder som läggs upp på bloggen är tagna av oss om vi inte skriver att dom kommer någon annan stans.

♥ Var snälla mot varrandra i kommentarena.

♥ Ni får gärna tipsa andra om våra tips och trick, men om du vill skriva det på din blogg så fråga gärna först och skriv sedan att det var vår idé.

 

 

Cool Dark Blue Pointer Glitter

musik


Ovido - Quiz & Flashcards