SimTime

Alla inlägg den 15 januari 2013

Av simstime - 15 januari 2013 18:29

Oj oj, redan på del 10 :)

 

Beata - Rosa text

Rosie - Blå text

Jenni från SuperStar - Olivgrön

Jennis syster Nathalie - Skrikrosa

 

Medans jag var inne på jobbet så såg jag hur snön smälte och smälte. Snögubbarna såg allt mer ledsena ut.

 

Jag kollade på klockan. Oj! Fem över tre! Festen börjar om 2 timmar och jag måste hinna fixa mig och allt.

Jag sprang hem och fick se mamma stå och vänta på mig vid infarten

- BEATA!, utbrast hon.

- Ja, sa jag och kollade på mamma. Hon såg sur ut.

- Försenad!

- Mmmenn. Jag slutade om en timme men som tur var fick jag gå tidigare. Jag kan ju inte vara försenda?

- Nu har jag fått fixa själv, spring in och klä på dig nu.

 

Jag lydde det mamma sa och sprang in och bytte om till mina vanliga kläder. Mamma ringde efter en pizza och åkte sen iväg. Tur att jag fick hålla i festen själv i alla fall.

Gästerna strömmade in och musiken ändrades ofta mellan pop och R&B.

 

Jag satte mig ner på en pall och kollade. Alla var fullt upp med sitt och jag tänkte börja prata lite med dem.

 

Jag satte mig ner vid en filt och log.

- Hej!, sa jag och kollade på dem två tjejerna som bråkade med varran.

- Hejsan, sa en med blå hatt och log mot mig.

- Eh? Hej?, sa den ena och kollade på mig.

 

- Så du bara vet, så är jag den som bestämmer på SuperStar.

- Okej, sa jag och kollade på tjejen som hade blont hår och en magtröja.

- Men Jenni? Sluta!, sa hon med blå hatt.

- Vi är systrar, om du undrar, sa hon till mig och kollade på sin syster bestämmt.

- Jo, men jag tänkte bara säga det Nathalie...., sa Jenni.

- Det är okej tjejer, sa jag och log.

- Just det, haha.

- Men JENNI! Nu blir jag trött på dig....

 

Mer hörde jag inte för jag gick bort mot poolen.

Där satt jag och tänkte på vad Jenni hade sagt. 

 

Efter någon timme eller så hade klockan redan slagit 12 och alla lämnade festen.

Jag satte mig vid datorn och kollade min mejl.

Jag hade fått från Nathalie. Hon sa att hon jättegärna ville träffa mig fler gånger, fast utan sin syster.


 

Nathalie verkade vara en snäll person faktiskt, jag borde lära känna henne lite mer kanske?

Jag gick upp för trappan och la mig i sängen, slöt ögonen och hörde dörren öppnas där nere. Jag hörde fotsteg i trappan och reste mig upp. Men jag la mig snabbt i sängen för jag insåg att det var mamma när jag hörde henne prata. Men med vem pratade hon med?.....

 

Fortsättning följer...........

 

 

Det blev ett kort avsnitt denna gång..

 

 

 

 

 

 

 


Av simstime - 15 januari 2013 16:45

Halloj! 

Gör du mest vuxna simmar eller gör du mindre simmar?

Oj, vilken svår fråga!

Det brors på vad jag känner för. Men oftast gör jag ungdomar och tonåringar.


Imorgon är det sista dagen med 10 dagasrutmaningen!

Det var så kul så jag tycker att vi ska fortsätta, men isåfall kan väl ni ge oss förslag på några frågor?

Hoppas ni kan hitta på några roliga frågor.

Jag tänkte även komma med Nya jag idag eller imorgon :) Men ett inlägg som jag är säker på att komma idag är lite fotografier på Beata och Rosie! :)




 


         

Glitter Words

Presentation


Välkommen till oss!
Här skriver vi om simsfusk, nerladdningar och massor annat om sims!

MEJLA OSS!

Våran mejladress:

simstimesmail.gmail.com

 

Så svarar vi så snabbt vi kan!

 

Simskram!

 

Veckans blogg!

Denna veckan tipsar vi om denhära bloggen!

KOLLA IN   HÄR

  

 

Fråga mig

18 besvarade frågor

You're not talking Swedish?

Skriv i våran gästbok! ♥

Omröstning

Ska ni köpa Universitetliv?
 Japp! :)
 Nja, vi får se.
 Nej.
 Det verkar inte kul! >:(
 Har redan gjort det! :D

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Regler

♥ Alla bilder som läggs upp på bloggen är tagna av oss om vi inte skriver att dom kommer någon annan stans.

♥ Var snälla mot varrandra i kommentarena.

♥ Ni får gärna tipsa andra om våra tips och trick, men om du vill skriva det på din blogg så fråga gärna först och skriv sedan att det var vår idé.

 

 

Cool Dark Blue Pointer Glitter

musik


Ovido - Quiz & Flashcards