SimTime

Alla inlägg den 14 januari 2013

Av simstime - 14 januari 2013 19:24

 

Beata - Rosa text

Rosie - Blå text

Chef till Beata - Mörkröd text


- Nej, jag vet. Det blev ingen resturang. Förlåt. Men vad sägs som att bjuda in dina vänner på en hemmafest?

- Jaaa, sa jag och log. Roligt!

- Vill du redan ikväll?

- Jaa! Kan vi beställa pizza?, sa jag och tänkte att gästerna nog inte ville ha mammas mat.

- Okej, men ska inte jag laga mat?

- NEJ!!!, tänkte jag. Men svarade ''alla tycker om pizza''.

 

Jag smsade några vänner och fick svar:

'' Jag kommer, tar med mig några vänner från Superstar.''

Superstar var den finaste skolan man kunde gå i. Men jag hade inte råd, för den kostade pengar. I den skolan finns världens bästa lärare med väldigt bra utbildning. Och såklart gick dom ''bästa'' på den skolan, eller dom trodde att dom var bäst..

Jag var inte alls avundsjuk, eller jo.. Kanske lite..

 

Jag smsade lite fler som svarade att dom skulle komma. 

Nu när jag inte hade något att göra så tog jag tag i gitarrspelandet. Jag ville gå ut, men det regnade förfullt. Snön försvann igenom jorden och tillslut var allt borta.

Efter någon timme eller så var det sista slasket borta och jag kunde äntligen gå ut.

 

Jag gick ut, utan jacka och kollade på himlen. Visst är den vacker?

 

Utanför huset, nästan vid ingången ställde jag mig och spelade gitarr. Elgitarr!

 

Jag njöt av ljudet från den lilla boxen. Fåglarna pep och det hörde som de sjöng med faktiskt, haha.

- Kom! Vi måste fixa ett partyställe ute i trädgården.

Jag ropade ett okej till svar och lämnade gitarren vid dörren.

Resultatet blev bra, tycker jag!

  

- Jag börjar jobba om en timme! Vi måste åka!

- Du får köra dit, jag sitter bredvid och hjälper dig. Du är riktigt gammal för att lära dig nu Beata. Eller i alla fall övningsköra.

Jag darrade till. Köra bil? Det känns som jag har blivit vuxen på en dag.

Men jag satte mig bakom ratten och körde.

 

Jag körde till jobbet och när jag väl var framme hoppade jag ur bilen. Mamma satte sig vid ratten och körde hem. Jag vinkade.

Jag gick in och möttes av min chef.

- Hej Beata!

- Heej!

     

Jag började vika kläder och längtade redan hem och jag tänkte mycket på festen...

   



Fortsättning följer...

 



Av simstime - 14 januari 2013 18:47

       

Av simstime - 14 januari 2013 18:42

Nu fortsätter vi! :D Idag är det Dag 8! 

Vilken artist jag skulle villja se som sim... Hmmm, Justin Bieber och Selena Gomez eftersom de är mina idoler :)           

Glitter Words

Presentation


Välkommen till oss!
Här skriver vi om simsfusk, nerladdningar och massor annat om sims!

MEJLA OSS!

Våran mejladress:

simstimesmail.gmail.com

 

Så svarar vi så snabbt vi kan!

 

Simskram!

 

Veckans blogg!

Denna veckan tipsar vi om denhära bloggen!

KOLLA IN   HÄR

  

 

Fråga mig

18 besvarade frågor

You're not talking Swedish?

Skriv i våran gästbok! ♥

Omröstning

Ska ni köpa Universitetliv?
 Japp! :)
 Nja, vi får se.
 Nej.
 Det verkar inte kul! >:(
 Har redan gjort det! :D

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Regler

♥ Alla bilder som läggs upp på bloggen är tagna av oss om vi inte skriver att dom kommer någon annan stans.

♥ Var snälla mot varrandra i kommentarena.

♥ Ni får gärna tipsa andra om våra tips och trick, men om du vill skriva det på din blogg så fråga gärna först och skriv sedan att det var vår idé.

 

 

Cool Dark Blue Pointer Glitter

musik


Ovido - Quiz & Flashcards