SimTime

Alla inlägg den 24 januari 2013

Av simstime - 24 januari 2013 18:11

 


Bygga en prydnad/trädgårdsgrej.


Sätt ut staket i två olika rutor.


 



Sen sätter du ut en grund i mitten.

 

Om du vill ha jord och blommor runt genom att täcka gräset så gör det!

 

Sen sätter du ut buskar m.m

 

 

I mitten, på grunden sätter du ut en valfri staty.

 

Sen sätter du ut lampor i buskarna!

 


KLART!


     

Skriv i kommentarena om ni har använt något av tipsen :)

       





Av simstime - 24 januari 2013 17:19

Ja, Byggtips med Simstime kan komma lite när som helst. Helst två gånger på en vecka tror jag! För jag kan inte hålla mig, vill tipsa er med byggtips så hela bloggen blir full... Hahhahaha..

Hoppas ni vill använda tipsen :)


 

Av simstime - 24 januari 2013 16:48

Här kommer ett "litet" inlägg om exchange o nedladdningar

Exchange: Exchange är som store fast det är medlemmar från Sims 3 Community som har lagt ut o är gratis att ladda ner, hinner tyvärr inte skriva mer nu, men jag skriver mer imorgon, jga kommer att skriva ca varannan dag tips till nedladdningar och sånt :)      

Av simstime - 24 januari 2013 15:47

Ja, kolla in denna underbara blogg simsgalningar.blogspot.se

Det är tre superduktiga tjejer som skriver där :)


Hoppas ni kollar in!



   


Av simstime - 24 januari 2013 15:22

 

Rosie - Blå text

Beata - Rosa text



Jag darrade lite smått, eller varför skulle jag vara rädd?

Mamma pratade säkert med sig själv, haha.

Jag gick upp ur sängen för att kolla vad det var. För att vara säker.

 

Jag gick mot trappan och mamma hörde mig, eller ja hon var ju inte berädd att jag skulle komma så hon blev ganska förvånad.

 

Jag fortsatte gå ner och log mot mamma när hon insåg att det bara var jag!

    

- Vem pratade du med?, sa jag och kollade runt i rummet.

Då stannade jag till, en hund!

 

- Ja, undra vem jag pratade med?, sa mamma och flinade åt mig.

- Mmmenn... Var i allsin dar har du köpt denna hund?

- Jo, jag ska berätta för dig.

Mamma berättade hela historien om när hon var ute och gick och hittade den lilla hunden i en buske och såg så ledsen ut, och hon tog hem henne!

- Men tänk om det finns en ägare?

- Ja, men du får dom väl sätta ett halsband på hunden? Men hunden så ganska övergiven ut så jag tror inte den hade någon ägare.


 

Hunden var ganska smutsig. Så jag sa till mamma att hon kanske borde bada henne.


- Ja, du måste bada. Jaa det måste du, pratade mamma till hunden.

Det lät ganska roligt, hehe.

 

Skolbussen stod precis vid gatan och jag sprang ut. Hoppas jag träffar Nathalie, vi kanske kan hitta på något?

Aja, jag hoppade in i skolbussen, chaffören verkade ganska arg för jag tog sån tid på mig.

 

När jag väl var framme så ringde det in. Alla barn rusade in genom dörren och jag blev sist in. 

Tack vare alla långsamma barn så fick jag skäll av min lärare Danny och en stund kvartsittning. Undra vad mamma tycker om dethär när jag kommer hem., och mitt jobb då?! Just det, jag jobbade inte idag.

Hela dagen blev förstörd för mig, och allt hängde på några småttingar... Åh!



Medans jag satt och halvsov på lektionen hade mamma precis kommit hem från frisören. Nyklippt och nya kläder från shoppingcentrumet borta vid mataffären, en perfekt dag för henne i alla fall.

     


Efter kvarsittningen kom jag ut och skulle ringa Nathalie.

Jag log, och hoppades att hon skulle svara såklart!

 

Hennes syster Jenni gick förbi mig och jag försökte kolla bort. Men hon kollade inte alls på mig.

  

Jag började slå Nathalies nummer på min samsungtelefon och väntade.

 

 


Mer i nästa avsnitt!

 



Glitter Words

Presentation


Välkommen till oss!
Här skriver vi om simsfusk, nerladdningar och massor annat om sims!

MEJLA OSS!

Våran mejladress:

simstimesmail.gmail.com

 

Så svarar vi så snabbt vi kan!

 

Simskram!

 

Veckans blogg!

Denna veckan tipsar vi om denhära bloggen!

KOLLA IN   HÄR

  

 

Fråga mig

18 besvarade frågor

You're not talking Swedish?

Skriv i våran gästbok! ♥

Omröstning

Ska ni köpa Universitetliv?
 Japp! :)
 Nja, vi får se.
 Nej.
 Det verkar inte kul! >:(
 Har redan gjort det! :D

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Regler

♥ Alla bilder som läggs upp på bloggen är tagna av oss om vi inte skriver att dom kommer någon annan stans.

♥ Var snälla mot varrandra i kommentarena.

♥ Ni får gärna tipsa andra om våra tips och trick, men om du vill skriva det på din blogg så fråga gärna först och skriv sedan att det var vår idé.

 

 

Cool Dark Blue Pointer Glitter

musik


Ovido - Quiz & Flashcards