SimTime

Alla inlägg den 10 januari 2013

Av simstime - 10 januari 2013 20:00

 

Rosie - Blå text

Beata - Rosa text

Fastighetsmärklare - Ljusblå text


Jag kollade på mamma.

- Men... Ska vi flytta?

- Ja, vi är tvungna.

Jag blev glad för att jag äntligen skulle få ett större rum, emn mamma såg inte så glad ut. Hon hade ju fått ärva detta hus från sin mormor. Så mamma var INTE glad.

- Vi klarar detta!, sa mamma till mig.

 

Fastighetsmäklaren ringde upp mamma.

'' Jag ska hjälpa er med ett hus, okej?''

'' Ja, sa mamma och snyftade''

''Adjö''

''Adjö''

 

 

Nästa dag så ringde fastighetsmäklaren Jones och sa att han hade hittat ett hus för 32 000.

 

Vi åkte dit direkt.

- Ja... Vad tycker du mamma?, sa jag.

- Det var fint!, sa mamma till mig och försökte le. Men jag visste att hon var ledsen.

- Jag tror att vi köper detta huset va?, sa mamma och log mot mig. Och detta leénde var ett riktigt leénde.

 

Vi flyttar in direkt, säljer alla möbler i våran gamla och börjar om på nytt.

 

- Dags att möblera om, sa mamma och log.

Jag fick välja lite möbler och resultatet blev jättesnyggt i hela huset!

Innan vi hade möblerat var det ganska tomt.

 


Men efter blev det jättefint!

Datorn vid matsalen.

 

Matsal!

 

Köket!

 

 

Vårt vardagsrum!


    

 

Mammas rum!

 

Mitt rum!  

 

 

Jag gick in till mitt nya rum och prövade min nya säng.


   

(Haha, Beatas arm är i kudden!)

 

Mamma satt nöjd vid tvn och kollade på nyheterna.

 

 

Jag bestämde mig för att gå ner och prata med mamma.

- Ja, vad tycker du om huset då?, sa mamma.

-  Det är såå fint!, utbrast jag och log. Det borde ha kostat en del.

- Nej, billigt för ett hus och möblerna också! Men fick ju pengar för jag var i USA.

- Okej, sa jag och kollade på mamma. Det blev ingen resturang!

 

Mer i nästa del :)

 


Av simstime - 10 januari 2013 19:44

Idag är det Dag 4! Och frågan är: Vilket fusk använder du mest?

Mitt svar är: motherlode och testingcheatsenabled true. Kunde inte välja 1, jag änvänder de lika mycket faktiskt!
:D Imorrn fortsätter vi med fråga 5! :) Ha det bra alla simmare!
       

Av simstime - 10 januari 2013 17:20

Kolla vad jag byggde igår!

Belv faktiskt nöjd!

   

Dom som bor i huset! :)



 


Glitter Words

Presentation


Välkommen till oss!
Här skriver vi om simsfusk, nerladdningar och massor annat om sims!

MEJLA OSS!

Våran mejladress:

simstimesmail.gmail.com

 

Så svarar vi så snabbt vi kan!

 

Simskram!

 

Veckans blogg!

Denna veckan tipsar vi om denhära bloggen!

KOLLA IN   HÄR

  

 

Fråga mig

18 besvarade frågor

You're not talking Swedish?

Skriv i våran gästbok! ♥

Omröstning

Ska ni köpa Universitetliv?
 Japp! :)
 Nja, vi får se.
 Nej.
 Det verkar inte kul! >:(
 Har redan gjort det! :D

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Regler

♥ Alla bilder som läggs upp på bloggen är tagna av oss om vi inte skriver att dom kommer någon annan stans.

♥ Var snälla mot varrandra i kommentarena.

♥ Ni får gärna tipsa andra om våra tips och trick, men om du vill skriva det på din blogg så fråga gärna först och skriv sedan att det var vår idé.

 

 

Cool Dark Blue Pointer Glitter

musik


Ovido - Quiz & Flashcards