SimTime

Alla inlägg den 5 januari 2013

Av simstime - 5 januari 2013 20:37

Kom ni ihåg att jag visade några bilder på en sim igår?

Jag har bytt kläder på henne och nu har jag tagit lite kort!

     

     


 



Av simstime - 5 januari 2013 16:15

Nedladdning: Jag laddar bara ner från www.thesims3.com , man måste vara medlem där, men när man är det så är det jättelätt!


Poser:  Om man ska ta kort på en sim, så är det ju roligt om de gör lite poser och så, så nu kommer beskrivningen:

Först håller du in Ctrl + Caps/Shift (pilen över Ctrl, och under Caps Lock) + C (bokstaven), då kommer det upp en ruta. där skriver man först: testingCheatsEnabled true  . och sen enter, efter det slår man upp rutan igen, och skriver in:  moviemakerCheatsEnabled true  . och sen enter,  sen håller du in Caps/Shift och klickar på simmen du vill ska göra posen, då kommer det upp olika alternativ, b.l.a Animering... där klickar du och det kommer upp massor av alternativ, där får du testa lite hur du vill, för det är på engelska så man fårstår inte så mycket.  När du klickar på något av alternativen kommer simmen göra en pose, då kan du passa på att ta kort! :D   

Av simstime - 5 januari 2013 16:15

 

Beata - Rosa text

Rosie - Blå text


Vad ska jag göra? Jag ringde mamma.

- Hallå?, sa jag.

- Hej det är Rosie, jag kan tyvärr inte ta det just nu men om du vill kan du lämna ett litet meddelande efter pipet. PIIIP.

Då la jag på.

 

Jag bestämde mig för att sova på saken.

 


Nästa morgon hade det snöat så mycket så man inte kunde gå utanför dörren. Jag var insnöad. Jag som tänkte åka och handla lite godis och läsk idag när mamma ändå inte var hemma. Men så hade ju rektorn mejlat om att skolan var stängd idag.

Så jag bestämde mig för att bara ta det lugnt idag.

 

 

Det enda jag ville just nu var att mamma skulle komma hem.

Jag åt lite frukost och somnade sedan på soffan.

   


Jag vaknade efter ungefär 3 och en halv timme av att det började bli blött om fötterna.

Vattnet hade åkt upp till soffan!

Nu orkade inte jag mer! Det hade slutat snöa ute och jag kunde äntligen öppna dörren klockan fyra på dagen.

Jag tyckte att mina kläder var lite för... Vad ska man säga? Inte i modet just nu. Så jag bestämmde mig att åka till klädaffären brevid brandstationen.

Ja ni ser ju själva. Inte så snygga.

 



Men kläderna jag köpte var så snygga! Jag passade på att färga om håret också för att frisörsalongen låg precis bredvid affären. Tjejen var så snäll så att hon bara tog 200 vid frisörsalongen  Hon frågade hur min jul hade varit och jag sa att den hade varit bra. Men jag vet inte om det var det rätta ordet.

 

Jag tog med disken hemifrån för att våran kran var sönder. Så jag gick in på toaletten och diskade.

 


Jag gick ur salongen. Min mage kurrade. Då kom jag på att jag skulle åka och handla lite. Fast jag kunde ju inte laga någon mat, så jag köpte några äpplen, lite sallad, ägg och annat gott som jag kunde få ner i min mage.

   

Jag kände hur jag plötsligt var nära på att falla ihop igen, så jag åkte hem för säkerhetens skull.

När jag klev in i vårt lilla hus såg det ut som vanligt. Jag kände en stank från köksmöblerna komma emot mig. Jag hade ju inte städat. Köksmöblerna var inte lika fina som dom alltid har varit när mamma var hemma. Dom var gröna och riktigt blöta. Då kände jag hur det kurrade i magen igen. Just det, jag skulle äta!

 

Jag tog fram ett äpple och lite sallad. Inte så gott, men det fick duga. Åh, jag längtar efter mammas pannkakor nu.

Hur kan man bli mätt på äpple och sallad? Jag blev det konstigt nog!

 

 



För att fördriva tiden så spelade jag på min nya gitarr. Jag längtade verkligen efter mamma!

  


Hur ska Beata kunna klara sig själv?

Kolla in nästa avsnitt för att veta...........

 





Av simstime - 5 januari 2013 16:09

Tänkte fota lite nu då :D Det är jätteroligt när man har poser, det kommer ett inlägg direkt efter det här, då berättar jag hur man gör olika poser :D  

Glitter Words

Presentation


Välkommen till oss!
Här skriver vi om simsfusk, nerladdningar och massor annat om sims!

MEJLA OSS!

Våran mejladress:

simstimesmail.gmail.com

 

Så svarar vi så snabbt vi kan!

 

Simskram!

 

Veckans blogg!

Denna veckan tipsar vi om denhära bloggen!

KOLLA IN   HÄR

  

 

Fråga mig

18 besvarade frågor

You're not talking Swedish?

Skriv i våran gästbok! ♥

Omröstning

Ska ni köpa Universitetliv?
 Japp! :)
 Nja, vi får se.
 Nej.
 Det verkar inte kul! >:(
 Har redan gjort det! :D

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Regler

♥ Alla bilder som läggs upp på bloggen är tagna av oss om vi inte skriver att dom kommer någon annan stans.

♥ Var snälla mot varrandra i kommentarena.

♥ Ni får gärna tipsa andra om våra tips och trick, men om du vill skriva det på din blogg så fråga gärna först och skriv sedan att det var vår idé.

 

 

Cool Dark Blue Pointer Glitter

musik


Ovido - Quiz & Flashcards